Ens segueixen!

dimarts, 2 de febrer del 2016

DISFRESSES

Com ja heu llegit a la circular que vàrem enviar, dijous farem una petita festa de carnaval a l'escola. Vos convidam a venir disfressats de casa, del que us faci més il·lusió, més gràcia o del que penseu que anireu més còmodes. 
La disfressa és totalment lliure, però m'agradaria que intentàssiu evitar les armes (pistoles, fletxes, ganivets...). A classe vaig proposar que cadascú es fes la disfressa amb roba i complements que tenim per casa, per evitar haver de comprar, per potenciar la creativitat i l'originalitat, i per recordar una mica quina és l'essència d'una disfressa.

Jo ja tenc la meva a punt!

M'ho he passat genial provant-me capells, mocadors, ulleres, perruques... Vos ho recoman!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada